måndag 30 januari 2012

Igelkottens elegans.

Ja, Igelkottens elegans är egentligen en bok.Men det var den boken jag kom att tänka på när jag stod och fotade den här fleece-jackan som jag sydde till lilla O. Han var i akut behov av en fleece, eftersom det blev så kallt här. Så då fick jag sätta mig och sömma ihop denna lilla skapelse.


Det är egentligen inget speciellt med den. Förutom att den är varm, söt och lätt att ta på och av. Tyget kommer från Stoff och Stil och mönstret hittade jag i senaste Ottobre.

Jag ska försöka att uppdatera min "butik" med lite varor också. Har varit en lite körig vecka veckan som var, men nu tror jag att jag ska hinna med det. Har även ett par till plagg jag vill visa er!

1 kommentar:

  1. Oj oj! Hittade hit via kommentaren i min blogg, du syr ju alldeles underbara barnkläder! Den här fleecen är ju bara för söt. Hoppas du kommer igång med butiken snart så ska jag tipsa om dig! Kram.

    SvaraRadera