söndag 22 januari 2012

En romantisk dröm.




 





En romantisk klänning med rosor och spets. Band runt midjan och spetskant i halslinningen. Veckad i halsen och runt handlederna samt försedda med band så det går att justera storleken.

Tyget köpte jag på loppisen vi var på i förra veckan. Och för någon dag sedan så fick jag en hel låda med gammal spets från min mor, och som kommer från min farmor. Och när jag satte ihop dem så gick det inte att hejda inspirationen. Jag var bara tvungen att sy den här klänningen. Och jag tycker den blev helt underbar!

Och just det! Som ni säkerligen märker så har jag bytt bloggportal, och bloggadress, så ni får gärna ändra den om ni har den sparad i bloggllistor, bloglovin eller liknande. Och jag hoppas att ni ska gilla den här sidan. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar